Min strøm - informasjon om ditt forbruk
"Min Strøm" gir deg oversikt over ditt nåværende og historiske strømforbruk og tilhørende kostnader for nettleie. Normalt vil du kunne se hva forbruket ditt er to timer etterpå.
Lnett tilbyr deg som kunde en side hvor du kan se ditt forbruk per måned, per dag og per time. Du logger deg på ved å legge inn mobilnummeret som er registrert på ditt kundeforhold. Hvilket mobilnummer som er registrert kan du sjekke på MinSide. Om det er registrert feil mobilnummer må du endre dette hos din kraftleverandør.
"Min strøm" er gratis og kan brukes av alle Lnett sine kunder.
"Min strøm" gir oversikt over påløpte nettleiekostnader så langt pr måned, og historiske kostnader. Merk at det kun er privatpersoner som ser kostnader. I påløpte nettleiekostnader er både energiledd, kapasitetsledd, samt skatter og avgifter til staten inkludert.
Eventuell energi levert inn på nettet for kunder som produserer strøm, og administrasjonsgebyr knyttet til måler uten kommunikasjon taes ikke med.
Få enkelt tilgang til "Min strøm" på mobilen.
Nettsiden kan enkelt installeres som en app på de fleste smarttelefoner. Etter å ha skrevet inn URL'en velger du på Android Installer app i menyen øverst til venstre. På iPhone trykker du først på Del-knappen og velger deretter Legg til på Hjem-skjermen.
Hvorfor får jeg ikke opp anlegget mitt?
Ditt mobilnummer må være knytte mot det aktuelle anegget. Det er kraftleverandør som er ansvarlig for kundeinformasjon, så for å dette endrer må du kontakte din kraftleverandør. Om mobilnummeret er riktig og du forsatt ikke får opp anlegget må du kontakte vårt kundesenter.
Jeg har flere anlegg, hvor finner jeg de?
I toppen på siden står adressen på anlegget som blir vist nå. Trykk på adressen og man får en nedtrekkvisning hvis man har flere anlegg
Hvorfor vises ikke fakturen her?
Min strøm viser bare forbruk. For faktura-informasjon må du benytte Min side.
Spotpris stemmer ikke med min pris
Det vi viser på fremsiden i appen er spotpris fra Nordpool uten avgifter. Dette er helt uavhengig av hvilke kraftleveranse du har. For informasjon om kraftleveransen, må du ta kontakt med din kraftleverandør.